Customer Success Management

Trygghet längs hela din SAP ERP-livsscykel

Att välja oss som partner för Customer Success Management är en smart investering. Vi tror på ett långsiktigt och nära partnerskap med våra kunder som löper längs hela din SAP livscykeln och innefattar både support, affärsdrift, affärsutveckling och förbättringsprojekt.

Varför välja oss som partner för din Customer Success Management?

Att välja oss som partner för Customer Success Management är en smart investering. Vi tror på ett långsiktigt och nära partnerskap med våra kunder som löper längs hela livscykeln och innefattar både support, affärsdrift, affärsutveckling och förbättringsprojekt.

Vårt mål är alltid att våra kunder ska få ut det mesta och bästa av sin SAP-investering, oavsett om det är affärssystemet S/4HANA eller Business ByDesign. Genom vår CSM-tjänst ger vi dig:

  • Bättre, snabbare och mer tillgänglig support – när du behöver det
  • Ärende, frågor och kunskap samlat på en plats
  • Proaktivitet kring framtida vidareutveckling av systemet – råd och rekommendationer
  • Kunskapsdelning och erfarenhetsutbyte med andra företag och kunder till oss
  • Möjlighet till saminvestering med andra SAP-användare i nya lösningar och tillägg
  • En egen dedikerad Customer Success Manager, som brinner för just din verksamhet och affär
Om oss

Affärssystemsresan tar aldrig slut – den utvecklas bara över tid

När vi pratar om vårt Customer Success Management-program (CSM) brukar vi tala om fyra delar; partnerskap, support, förbättringsprojekt och affärsutveckling.

Vår mångåriga erfarenhet inom CSM-leveranser visar att det är en kombination av nuläge och långsiktighet som gör att du får ut det bästa av ditt affärssystem. För din verksamhet kommer att utvecklas, och era behov kommer att ändras längs vägen, då gäller det att ditt affärssystem kan skalas upp, utvecklas och förflyttas i takt med det.

Långsiktigt partnerskap

  • Proaktivitet och samlad kunskap
  • Saminvestering med andra kunder

Tillgänglig & kvalitativ support

  • Via portal där alla ärenden loggas
  • Monitorering av systemet
  • En dedikerad Customer Success Manager samt specialister som kan er affär
  • Direktkontakt med ett team av experter som svarar på dina frågor

Proaktiva förbättringsprojekt

  • Utveckling av er lösning med specialister som kan er affär och förstår er verksamhet på djupet

Affärsutveckling

  • Solution Roadmap – nya produkter och lösningar
  • Releasehantering två gånger per år (S/4HANA)
  • Releasehantering fyra gånger per år (Business ByDesign)
Kundreferenser
Stretch Evolve vit på betongvägg SAP
Malin Anjou Stretch Evolve SAP

Webinar

Acceptera att du aldrig blir färdig - då är framgången en faktor

Att implementera ett nytt affärssystem är som att byta ut ryggraden i en verksamhet, därför är en stor framgångsfaktor att göra ett gediget förarbete; definera målbild, välj partnerskap med omsorg, förankra i er ledning och förbered organisationen på förändringen.

I själva implementering går det från ”kaos” till tydlighet, där bilden klarnar. Men egentligen är det efter att du har gått live med ditt affärssystem som resan börjar på riktigt.

Du har kanske börjat smått, och ska växa – fler delar av verksamheten ska integreras. Oavsett måste du förbereda din organisation på och acceptera att ni aldrig blir färdiga. Lär din organisation att affärssystemet är någonting som utvecklas över tid. Det kommer alltid komma saker från sidan. Kan du och din organisation acceptera detta, då är framgången en faktor.

I denna föreläsning förklarar Malin Anjou, hur du lever framgångsrik med ditt affärssystem över tid. 30 minuter välinvesterad tid om du står inför eller precis har genomfört ett affärssystemsbyte.

Titta på webinar

Letar du efter en partner för ditt Customer Success Management?

Tveka inte att höra av dig, så pratar vi mer om din verksamhet och ditt behov.